My Humps

Black Eyed Peas

Whatcha gonna do with all that junk?
All that junk inside your trunk?
Imma get get get get you drunk
Get you love drunk off my hump
My hump (x8)
My lovely little lumps. Check it out!

I drive this brothers crazy
I do it on the daily
They treat me really nicely
They buy me all these icys
Dolce and Gabbana
Fendi and then Donna
Caring, maybe sharing
All their money got me wearin'
Flight, but I ain't asking
And they say they love my ass and
Se7en Jeans, True Religion
I say no, but they keep givin'
So I keep on taking
And no, I ain't taking
We can keep on dating
I keep on demonstrating

My love, my love, my love, my love
You love my lady lumps
My hump, my hump, my hump
My humps they got you

She's got me spending
(Oh) Spending all your money on me and spending time on me.
She's got me spending
(Oh) Spending all your money on me (oh) on me, on me

Whatcha gonna do with all that junk?
All that junk inside your trunk?
Imma get get get get you drunk
Get you luv drunk off my hump
Whatcha gonna do with all that ass?
All that ass inside them jeans?
Imma make make make you scream, make you scream, make you scream!

'Cause of my hump, my hump, my hump
My hump, my hump, my hump, my hump, my lovely lady lumps
Check it out!

I met a girl down at the disco
She said hey, hey, hey, let's go!
I could be your baby, you could be my honey
Let's spend time not money
I'll mix your milk with my coco puff
Milky, milky, coco
Mix your milk with my coco puff, milky, milky right?

They say I'm really sexy
The boys they wanna sex me
They always standing next to me
Always dancing next to me
Trying to feel my hump, hump
Looking at my lump, lump
You can look but you can't touch it
If you touch it, Imma start some drama
You don't want no drama
No no drama, no, no, no drama
So don't pull on my hand, boy
You ain't my man, boy
I'm just trying to dance, boy
And move my hump

My hump (x10)
My lovely lady lumps (x3)
In the back and in the front
My love ain't got you

She's got me spending
(Oh) Spending all your money on me and spending time on me
She's got me spending
(Oh) Spending all your money on me (oh) on me, on me

Whatcha gonna do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
Imma get get get get you drunk
Get you love drunk off this hump
Whatcha gonna do with all that brest?
All that brest inside that shirt?
Imma make, make, make, make you work
Make you work, work, make you work!

She's got me spending
(Oh) Spending all your money on me and spending time on me
She's got me spending
(Oh) Spending all your money on me (oh) on me, on me

Composição: David Payton / William Adams · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Pedro
Traduzida por Lucemar
Legendado por Beatryz e deaster.elton
419.030 exibições
Ver mais fotos
  1. My Humps
  2. Where Is The Love
  3. I Gotta Feeling
  4. Boom Boom Pow
  5. Pump It
  6. The Time (Dirty Bit)
  7. Meet Me Halfway
  8. Just Can't Get Enough
  9. Don't Lie
  10. Shut Up
  11. Don't Stop The Party
  12. Let's Get It Started
  13. Missing You
  14. Mas Que Nada
  15. Don't Phunk With My Heart
  16. Imma Be
  17. Rock That Body
  18. Imma Be Rocking That Body
  19. Hey Mama
  20. Whenever
  21. Party All The Time
  22. Xoxoxo
  23. I Got It From My Mama
  24. Alive
  25. Meet Me Half Way
  26. Gone Going
  27. Dirty Dancing
  28. Love You Long Time
  29. Light Up The Night
  30. Sexy
  31. Someday
  32. Fly Away
  33. Electric City
  34. The Best One Yet (The Boy)
  35. Now Generation
  36. My Style
  37. Ring-A-Ling
  38. Let's Get Retarded
  39. Do It Like This
  40. Hands Up
  41. Bebot
  42. Let's Get It Started (Spike Mix)
  43. Anxiety
  44. Dum Diddly
  45. Big Girls Don't Cry
  46. Boom Boom Guetta (David Guetta's Electro Hop Remix)
  47. Ba Bump
  48. The Situation
  49. Cali to New York
  50. Simple Little Melody
  51. Latin Girls
  52. Rockin to the beat
  53. Phenomenon
  54. Hey Dj (With Macy Gray)
  55. Feel It
  56. Don't phunk with my heart
  57. One Tribe
  1. Someday (Knight and Day)
  2. Play It Loud
  3. Take It Off
  4. Alors On Danse & Don't Stop The Party Mashup (feat. Stromae)
  5. Karma
  6. Power To The People
  7. Gotta Get It Now
  8. Pump It Harder
  9. Welcome to the E.N.D
  10. Be Free
  11. Magic
  12. Like That
  13. Gone Going (feat. Jack Johnson)
  14. Out Of My Head
  15. Where Ya Wanna Go
  16. All That I Got (The Make Up Song)
  17. Everything Wonderful
  18. The Time (Dirty Bit) (Afrojack Remix)
  19. Clap Your Hands
  20. Bep Empire
  21. Union
  22. Do What You Want
  23. Showdown
  24. Fashion Beats
  25. Secrets Dexters Lab (Will.I.Am)
  26. Smells Like Funk
  27. Love Won't Wait
  28. Positivity
  29. Third Eye
  30. They Don't Want Music
  31. Something For That Ass
  32. Voodoo Doll
  33. Go go
  34. Let The Beat Rock (feat. 50 Cent)
  35. 25 Days Of Christmas
  36. Own It
  37. The Apl Song
  38. Say Goodbye
  39. True
  40. Disco Club
  41. If You Want Love
  42. What's Going Down
  43. Beep
  44. Shake Your Monkey
  45. London Bridge
  46. The Coming
  47. Request Line
  48. On My Own
  49. Rap Song
  50. Communication
  51. Head Bobs
  52. Joints and Jams
  53. The Way You Make Me Feel
  54. What It Is
  55. La Paga
  56. Clumsy
  57. I Can't Make You Dance
  1. Don't bring me down
  2. Another Weekend
  3. Weekends
  4. Fallin' Up
  5. Shut The Phunk Up
  6. That's The Joint (joints & Jam Remix)
  7. For The People
  8. Labor Day
  9. Hot
  10. Bridging the Gaps
  11. Get Original
  12. Bend Your Back
  13. Audio Delite At Low Fidelity
  14. Make Them Hear You
  15. That Heat
  16. Impacto
  17. Bebot
  18. ¿Que Dices?
  19. Everything Wonderful
  20. Labor Day (It's a Holiday)
  21. Power To The People (with Mary J. Blidge & John Legend)
  22. Taboo Freestyle
  23. A8
  24. The Boogie That Be
  25. Tell Your Mama Come
  26. Duet
  27. I Want Cha
  28. Fatless
  29. Won't let you fall
  30. Rock My Shit
  31. Gimme Shelter
  32. It's a Holiday
  33. More
  34. These Words
  35. Mare
  36. Finally
  37. Losing My Ground
  38. Grapes
  39. Complete Beloved (ft. Les Nubians)
  40. Rocking To The Beat
  41. Sumthing For That Ass
  42. Taboo Freestyle
  43. Why Not
  44. Bringing it Back
  45. Release
  46. Fallin Up
  47. Movement
  48. Complete Beloved
  49. Lil' Lil'
  50. Instant DEF Theme
  51. Falling up
  52. Anxiety
  53. Express Yourself
  54. Here I Come
  55. Pedestal
  56. Sumthin For That Ass
  57. iAnaeluca (abertura)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais