Letras de músicas - Letras.mus.br

(Apl De Ap)
It's so amazing when a show is captivatin'
Gettin' everybody jumpin' and celebratin'
Only one's own musically be overlayin'
Connecting energy circulatin' inspiration
Together movin' in a synchronized formation
And if you're feelin' down this is survival from depression
You see the lesson is we're rhyming for our mission
Abolish circumstance transmitting from a piston
Taking what I can but keeping peace in moderation
Ap is like an eagle with the alligator patience
Ready to attack any mic that I am facin'
No limitation where I'm takin' my creation cuz

(Will)
We got we got we got it like that
We got we got we got it like that
We got we got we got it like that
We got we got we got it like that

(Chorus)
You're so amazing, you're so hot and so blazing
You're hot, hot, hot (c'mon stop)
Hot, hot, hot (c'mon now)

You're so amazing, you're so hot and so blazing
You're hot, hot, hot (ooh wee)
Hot, hot, hot (c'mon now)

(Will)
I'm more than ready to slice like machete
Leave ya like confetti
Break hearts like Tom Petty
Are you ready?
Cuz I am every metaphor
You are nearly ready for
The media predator
Cuz I'll bust in your session and kick my own raps, yes
Grab the microphone and show you where the forms at
Tell your girl adapts cuz the rhyme contact
And she easily attracted to it just like that
It's like this cuz the way we capitvatin'
We put her in a situation where she debatin'
If she gonna up and jump and leave her mate and
Go promote for us down at the radio station
She likes the
She really likes the music we be makin'
She likes the
She wants to be down when we creatin'
She likes the
She likes the way the vibe's vibratin'
Yo, yo
She likes the way the vibes y'all ratin'

(Chorus)

We got we got we got it like that
We got we got we got it like that
We got we got we got it like that
We got we got we got it like that
We got we got we got it like that
Cuz we got got it like that
We got we got we got it like that
We got got got we got it like that

(Taboo)
1,2, 3 Taboo is on the set
It's the family clique Broshiggez (aw shit)
Boy don't fret everything's aight
We gonna fall on up when Luis in flight
Yo, fuck the rhyme tryin' we on poetic control
Nevermind the behind and step ahead of your soul
And move on to the next with the words we bless
Cuz Black Eyed Peas is comin' hotter than sex
We're writin', rhymin', makin' the beats
Okay, hip hop blazers bringin' the heat
Motivate cut, cut and scratch the groove
Elevate then make them powerful moves
How amazin' is it?
It's so amazin' the blind be gazin'
Even got deaf people listenin' and sayin'
Keep on
And ya don't stop
We got the music that makes your body hot

You're so amazing, you're so hot and so blazing
You're hot, hot, hot (c'mon now)
Hot, hot, hot (ohh wee)

You're so amazing, you are so hot and so blazing
You're hot, hot, hot (c'mon now)
Hot, hot, hot (y'all need to quit)

You're so amazing, you're so hot and so blazing
You're hot, hot, hot (c'mon now)
Hot, hot, hot (c'mon now)

You're so amazing, you're so hot and so blazing
You're hot, hot, hot (its time to go)
Hot, hot, hot (its time to go)

Composição: Allen Pineda / Will Adams · Esse não é o compositor? Nos avise.
Traduzida por Jhonatan
8.197 exibições
Ver mais fotos
  1. Where Is The Love
  2. I Gotta Feeling
  3. My Humps
  4. Boom Boom Pow
  5. Pump It
  6. The Time (Dirty Bit)
  7. Meet Me Halfway
  8. Just Can't Get Enough
  9. Don't Lie
  10. Shut Up
  11. Don't Stop The Party
  12. Let's Get It Started
  13. Don't Phunk With My Heart
  14. Imma Be
  15. Missing You
  16. Rock That Body
  17. Imma Be Rocking That Body
  18. Mas Que Nada
  19. I Got It From My Mama
  20. Whenever
  21. Hey Mama
  22. Dirty Dancing
  23. Xoxoxo
  24. Alive
  25. Gone Going
  26. Party All The Time
  27. Meet Me Half Way
  28. Love You Long Time
  29. Sexy
  30. Let's Get Retarded
  31. Do It Like This
  32. Light Up The Night
  33. Ba Bump
  34. The Situation
  35. Alors On Danse & Don't Stop The Party Mashup (feat. Stromae)
  36. Let's Get It Started (Spike Mix)
  37. Boom Boom Guetta (David Guetta's Electro Hop Remix)
  38. Someday
  39. Be Free
  40. They Don't Want Music
  41. Where Ya Wanna Go
  42. Electric City
  43. The Best One Yet (The Boy)
  44. Clap Your Hands
  45. Hands Up
  46. The Way You Make Me Feel
  47. The Apl Song
  48. Anxiety
  49. Bebot
  50. Clumsy
  51. Ring-A-Ling
  52. Go go
  53. Smells Like Funk
  54. Audio Delite At Low Fidelity
  55. Gone Going (feat. Jack Johnson)
  56. London Bridge
  57. Pump It Harder
  58. Welcome to the E.N.D
  1. Fashion Beats
  2. The Coming
  3. Phenomenon
  4. Taboo Freestyle
  5. A8
  6. Labor Day
  7. On My Own
  8. Fly Away
  9. Love Won't Wait
  10. Positivity
  11. Magic
  12. Third Eye
  13. My Style
  14. Union
  15. Power To The People
  16. Gotta Get It Now
  17. One Tribe
  18. Simple Little Melody
  19. Out Of My Head
  20. Now Generation
  21. Rockin to the beat
  22. Don't bring me down
  23. Big Girls Don't Cry
  24. Bep Empire
  25. Get Original
  26. Communication
  27. Disco Club
  28. Feel It
  29. Do What You Want
  30. Like That
  31. Bebot
  32. Don't phunk with my heart
  33. 25 Days Of Christmas
  34. Own It
  35. Everything Wonderful
  36. The Time (Dirty Bit) (Afrojack Remix)
  37. Hey Dj (With Macy Gray)
  38. Request Line
  39. Hot
  40. Why Not
  41. The Boogie That Be
  42. Bridging the Gaps
  43. Cali to New York
  44. Tell Your Mama Come
  45. Duet
  46. Karma
  47. Movement
  48. What It Is
  49. True
  50. Dum Diddly
  51. I Want Cha
  52. If You Want Love
  53. Won't let you fall
  54. That Heat
  55. Voodoo Doll
  56. Impacto
  57. Mare
  58. Showdown
  1. Let The Beat Rock (feat. 50 Cent)
  2. Finally
  3. Someday (Knight and Day)
  4. Everything Wonderful
  5. Take It Off
  6. Shut The Phunk Up
  7. Rocking To The Beat
  8. Sumthing For That Ass
  9. Latin Girls
  10. Bringing it Back
  11. Rap Song
  12. Release
  13. Head Bobs
  14. Say Goodbye
  15. Secrets Dexters Lab (Will.I.Am)
  16. Complete Beloved
  17. Bend Your Back
  18. Lil' Lil'
  19. Something For That Ass
  20. What's Going Down
  21. Rock My Shit
  22. La Paga
  23. Beep
  24. Shake Your Monkey
  25. Gimme Shelter
  26. It's a Holiday
  27. Falling up
  28. Anxiety
  29. Express Yourself
  30. Another Weekend
  31. Weekends
  32. Fallin' Up
  33. All That I Got (The Make Up Song)
  34. Play It Loud
  35. Sumthin For That Ass
  36. That's The Joint (joints & Jam Remix)
  37. Taboo Freestyle
  38. Elephunk Theme Song
  39. Fallin Up
  40. Joints and Jams
  41. Make Them Hear You
  42. Fatless
  43. Instant DEF Theme
  44. More
  45. These Words
  46. ¿Que Dices?
  47. I Can't Make You Dance
  48. Losing My Ground
  49. Here I Come
  50. Pedestal
  51. Grapes
  52. iAnaeluca (abertura)
  53. Complete Beloved (ft. Les Nubians)
  54. Labor Day (It's a Holiday)
  55. Power To The People (with Mary J. Blidge & John Legend)
  56. For The People
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais